Aparthotel Adler dysponuje przestronną salą, przygotowaną do organizowania konferencji, seminariów, sympozjów, szkoleń oraz przyjęć okolicznościowych. Sala pomieści do 50 osób, jest klimatyzowana z możliwością zaciemnienia okien oraz wyposażona w:
telewizor LCD 50′ z możliwością podłączenia do komputera
Flipchart (blok + pisaki)
Bezprzewodowe łącze internetowe (WiFi)
Dodatkowo udostępniamy (za drobną opłatą): fax, ksero, laptop, drukarkę. Na życzenie zapewniamy również projektor z ekranem (odpłatnie). Proponujemy szereg możliwości ustawienia stołów i krzeseł, tak aby Państwo mogli wybrać najodpowiedniejsze dla siebie. Zapraszamy do wynajmu sali na konferencję, szkolenia, seminaria itp.
Orientacyjny koszt wynajmu sali:
do 5h: 199,- zł
do 8h: 319,- zł
każda następna godzina: 35,- zł*
* ceny podlegają negocjacjom w zależności od indywidualnych potrzeb klienta
Aparthotel Adler dysponuje również pełnym zapleczem noclegowym i gastronomicznym. Korzystający z naszej oferty konferencyjnej otrzymują 10% rabatu na wynajem pokoi.
Natomiast w kwestii wyżywienia proponujemy śniadanie, a na życzenie serwis kawowy, oraz obiad lub kolację.
Jesteśmy otwarci na propozycje, dostosowujemy się do Państwa życzeń i wysokości budżetu. Dołożymy wszelkich starań by konferencje organizowane w naszym Aparthotel Adler pozostało niezapomnianym wydarzeniem dla wszystkich jego uczestników.